Известие

Collapse
No announcement yet.

Внезапна смърт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Внезапна смърт

    Колеги положението е следното.Сутринта си запалих алфонсо карах около 30мин градско прибрах се и всичко си беше точно.Към 11ч я закарах на автомивка оставам я, и си сядам в кафето след малко гледам нещо се почнаха да се чудят около колата отидох и тея викат не можем да я запалим качих се и верно нема никой не иска даже да завърти а, преди палеше от четвърт.Акумулатора е този с който я взех миналата година септември месец Магнетик Марели 56 ач. през зимата не съм имал никакви проблеми.Сега е на зарядно ако не запали след това какъв евентуално може да е проблема ???
    Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
    New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

  • #2
    Наскоро ми се случи същото. Оказа се четки на стартер. Ако имаш ток на таблото и въобще не иска да завърти, или ключ или стартер. Успех!!!
    146 1.6 Boxer 103 EX
    155 1.7 TS 115 EX
    145 1.9 JTD 105 +Chip - Maximum Overdrive EX
    156 1.9 JTD 115 +Chip - Maximum Overdrive, My Love

    Comment


    • #3
      Ако изхвърля бендикса а не върти, то проблема е или в четки или в самия шалтер!
      Ако изхвърля бендикса, включи на скорост завърти да запалиш и дръж ключа и някой да те побутне малко - ако запали значи са четки!
      Ако дадеш на късо двата големи болта на шалтера и стартера завърти - значи е от самия шалтер.
      Успех
      Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

      Comment


      • #4
        Ъпдейт на проблема: акумулатора се зарежда точно 10часа отидох сложих го пак същата работа само че този път се опита да завърти.Утре ще пробвам по начина който казва колегата на скорост и с побуттване.Поне знам че не е от самия акумл.Ориентировачно за каква сума да се подготвя ако майсторите кажат че стартера е заминал??
        Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
        New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

        Comment


        • #5
          Най-добре е да пробваш с доказано изправен акумулатор. Ако и с него стартерът не ще да завърти, първо ревизирай всички връзки до него - дебелия плюсов проводник от акумулатора до стартера и връзките към шаси (акумулатор - шаси и двигател/скоростна кутия - шаси). Чак тогава се ориентирай към ремонт на стартера.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Акумолатора ти може и да се зареди ама да няма капацитета да отдели голям ток при стартиране.Иди да го проверят с товарна вилка.За цена, по спомен на фиата между 180 и 250лв според производителя щото пробваха няколко докато уцелят точния.За алфата не вярвам да е по-различно.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Утре ще свърша и тази работа ще пробваме с на един приятел 56ач на 2месеца ще огледам и дрте елементи макар че до колкото разбирам от коли всичко си е наред ако, и тогава не стане ще се ходи на доктор
              Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
              New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

              Comment


              • #8
                Да ти кажа ако е от стартера вземай направо нов че с фиата но жена ми ебати приключението три пъти го правиха, четки, ротор ,втулки и все я прибирам след седмица две, я с платформа, я с теглене, накрая сложихме нов и миряса.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment


                • #9
                  точно реди месец и моя получи инфаркт, като твоя ,окото казва че е ок,но беше мъртъв.
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #10
                    Има един много прост и лесен начин да проверите връзките между акумулатора и стартера, за които говорих по-горе.
                    С мултицет (режим мерене на постоянно напрежение) :

                    1 - Едното пипало на клемата + на акумулатора а другото на дебелата плюсова клема на стартера.
                    Един върти на стартер а друг гледа какво показва волтметъра в този момент. Ако покаже над 0,5 V - търсиш калпава (окислена или хлабава) връзка от плюсовата клема на акумулатора до стартера.

                    2 - Едното пипало на клемата (-) на акумулатора а другото на метална част от мотора.
                    Един върти на стартер а друг гледа какво показва волтметъра в този момент. Ако покаже над 0,5 V - търсиш калпава (окислена или хлабава) връзка от минусовата клема на акумулатора до шаси или от шаси до скорости/мотор.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                      Ако изхвърля бендикса а не върти, то проблема е или в четки или в самия шалтер!
                      Ако изхвърля бендикса, включи на скорост завърти да запалиш и дръж ключа и някой да те побутне малко - ако запали значи са четки!
                      Ако дадеш на късо двата големи болта на шалтера и стартера завърти - значи е от самия шалтер.
                      Успех
                      По този метод спокойно може да се прецака ротора.Ако наистина са четки и някоя толкова да е свършила ,че вместо четка в ротора да опира пружината на четката ,то става такава хубава заварка на колектора че направо в коша отива.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Проблема е решен.Акумулатота се оказа фалит имаше умрели клетки.Сложих отново същият защото 8месеца нямаше грешка.Темата е за ключ.
                        Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
                        New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

                        Comment


                        • #13
                          8 месеца е прекалено малко!
                          Нормално е 3-4 години да държи
                          Mercedes S320 W220
                          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                          Comment


                          • #14
                            И аз се напатих с тия акумулатори. Първия го взех с колата Bаnner 62аh и издъхна след 1 година. Втория Vаrtа 62аh го взех втора ръка уж "перфектен" лъскав, а издържа няма 2 месеца и накрая се изнервих супер много, че ми писна с тия акумулатори и се допитах до колегите в форума кой акумулатор да взема и взех Exide Premium 64аh и се родих. От там насетне разбрах, че за акумулатор не трябва да се пести....


                            Comment


                            • #15
                              Колега заглавието на темата е ужасно,стресна ме!!!В първия момент си помислих,че някой е умрял!

                              Имах обсолютно същия проблем(с друга кола)!
                              Заведох я в сервиз и се оказа,че масовия кабел-този който свързва мотора с купето е сдал багажа!Смениха го + една от клемите понеже се оказа нефелна и проблема изчезна forever!
                              Над мене само Бог!

                              Comment

                              Working...
                              X